GARFIELD Creative Commons License 2020.12.08 0 2 28802

Ez nem így van. A reklámok annyira xarok, hogy az az információ amit közölni akar már nem jut el. Az ilyen "humoros" reklámokra az ember már az elején nem figyel, mert érdektelen. 

Ha egy reklám annyira idegesítő, hogy kiveri a biztosítékot az pont az ellenkező hatást éri el. Szándékosan nem vásárolok annál a cégnél.

Ha egy reklám csak kicsit xar, akkor egyszerűen nem figyelem, hogy mit reklámoz. Nem marad meg. mert érdektelen.

 

Nem, Klárika nem jó reklám, mert arra buzdít, hogy vásárolj akciós gyógyszereket. És ez az üzenet sem jó. Azonkívül az ostoba reklám nem jó marketingfogás.

 

Amikor elmesélnek bugyuta semmihez sem köthető történetet, és ezzel buzdítanak valami olyan termék megvásárlására ami nem köthető a kimondottan irritálóan butácska történethez, az sem jó reklám.

 

A jó reklámhoz kreativitás szükséges, mert már mindenhonnan ez a xar folyik, lassan teljesen feleslegesen és értelmetlenül. A Klárika hehehe típusú xarok, az üvöltöző Auchanos idióta sok minden, csak nem kreatív. Pont nem megyek be az Auchanba azért, mert ez a "megaggigasztáár" meg a valamilyen blogger ott okoskodnak. Teljesen irreleváns az egész reklám. Nem szeretem a nagyáruházakat, mert ott órákig tart a vásárlás. És ezen egy üvöltöző kretén sem segít.

Előzmény: Törölt nick (28800)