Ettől a szerzőtől 2 db Rába teherautós cikket láttam, kettőt biztos, de lehet hogy hármat is. Egyikben több hiba volt, mint a másikban, még nekem is, aki szakértőnek nem mondanám magam abban. Egy valóban hozzáértő jószándékkal jelezte feléje a kritikáját, amin kb. felháborodott.
Járt volna normálisan utána a motor témának! Minek írja le a List motort, ha saját maga is kétségbe vonja a következő mondatban. Ha valahol tévesen látta, akkor nem kell átvenni, meg se kell említeni.
Nem lett volna nehéz.
Simán építhettek a 67 májusában bemutatott buszba D2156 motort, valószínűleg még nem a Rábában gyártották. 1965-ben már csak 2 motor volt versenyben, a MAN és a Saurer, 66-ban már eldőlt hogy a MAN lesz a befutó, 67 januárban aláírták a szerződést a MAN motorról. Igaz hogy a motorgyár átadása 69 július 17-én volt, de előtte a Rába komplett MAN motorokat hozott be és 67 november 1-gyel megindult a próbagyártás Győrben, NSZK-ból hozott és részben hazai alkatrészekből, kisebb szériában.