tibormandli Creative Commons License 2020.06.02 0 0 15067

Üdv minden fórumozónak!

 

Motorgenerál után a következő problémám adódott: gyújtásbeállításkor ahogy itt le vagyon írva:

A gyújtás beállításának a legegyszerűbb módja a következő:

  1. Forgasd a főtengelyt addig, míg az ékszíjtárcsáján lévő jel találkozik a jelölő tüskével. Ha minden jól van összerakva, akkor ebben a helyzetben az egyes hengeren van a sűrítési felső holtpont.
  2. Lazítsd meg a gyújtáselosztó ház rögzítő csavarját, és az óramutató járásával ellentétesen forgasd el a megszakító házat addig, amíg a megszakító érintkezői teljesen nem záródnak össze.
  3. Add rá a gyújtást, a keresőlámpát érintsd hozzá a megszakítóhoz (a lámpa negatív oldalát érdemes az akkumulátorra helyezni, úgy biztos, hogy nem tréfál meg a test). Óvatosan forgasd a gyújtáselosztó házat az óramutatóval megegyező irányba mindaddig, míg a lámpa ki nem gyullad.
  4. Rögzítsd a csavarral a gyújtáselosztót

Azt tapasztaltam, hogy nem tudom addig elforgatni az elosztót, hogy a próbalámpa világítson. Fellazított csavarral, az excenteren mozdítva felvillan. A hézag 0,40re állítva.

Az elosztót levéve a horony amivel az elosztó tengelye csatlakozik, nem a képen látható irányban áll, gondolom emiatt nem tudom addig elfordítani, ameddig kívánja. Sikerült már elindítani, de utógyújtás jelei voltak, erőtlen nehezen felpörgő motor.

A generált nem én csináltam.

Mi a megoldása ennek a problémának?

 

Köszi a segítséget!

 

Tibor