Bakancs4 Creative Commons License 2020.05.19 0 0 12486

A háromkerekűek csúcssebessége elég tág határok között váltakozik . Az én ApeCarom fénykorában síkon elment közel 70-ig , de 60-nal tartósan lehetett vele utazni . Úgy tudom , ha nagyobbra reszelik a dugattyún az ablakot akkor 80-ig elzargatható . Állítólag . Amikor lejtőn 60 fölé gyorsult akkor éreztem , hogy instabilabbá vált , vagyis a hirtelen kormánymozdulatok feltehetőleg boruláshoz vezettek volna .

A rövidebb tengelytávú Sulkym jó ha az 50-esbe belekóstolt , de annak is létezik erősebb motorú változata (gyárilag) az nyilván gyorsabb . A Mirage-t készítették 2 hengeres 250-es , 13 lóerős BCB motorral , az nyilván fürgébb jószág volt .

Magyarsanyikapitány valami Hexagon blokkal tunigolta meg az Amica-ját , azt 90-ig merte húzni .

Háromkerekűt nyilván tudni kell vezetni , lényeges a kanyarvételi sebesség helyes megválasztása , illetve , hogy kanyarba nem fékezek -- ez utóbbi azoknak akik nem tudnak ( nem szoktak ) kétkerekű járművet vezetni újdonság ; a pályaelhagyásos balesetek szerintem ennek számlájára írhatók .

Ha azon múlik akkor nyugodtan építhetsz ilyenféle járművet . Számomra a borulékonyságnál zavaróbb tényező az alacsonyabb menetkomfort : minden döccenőt-kátyút megtalál valamelyik kerék -- amin persze 10-es diagonál gumi van ...

 

Előzmény: WooDoo (12483)