Sziasztok,
Csak egy ötlet, ha a gyártó cég névváltoztatáson törné a fejét:
Intelligens OMO = OMO Sapiens
bobafett
Ui.: egyébként pedig a reklámok nagy része azokhoz az 'átlagos' háziasszonyokhoz szól, akik a háztartásban a vásárlási döntéseket meghozzák. S mint ahogyan ezt valaki meg is jegyezte, azért ilyenek a reklámok, mert emiatt veszik meg az adott terméket a főként nőnemű polgárok. S legtöbbször a mások számára megvásárolt termékek esetében is az effektív döntéseket is ők hozzák meg.
Sokkal kevésbé azok a (szerintem) főként hímnemű egyedek, akik ehhez a témához (is) hozzászólnak.
Ha én reklámozom a termékemet, azt szeretném, hogy amikor a vásárló ott áll a polc előtt, azt a terméket vegye le, amire emlékszik az adott reklámból. Ha nagyon szellemes, nagyon vicces, nagyon innovatív vagyok, akkor legtöbbször a sztori követése, az adott poén megértése nemegyszer nem is olyan egyszerű feladat az átlagpolgárnak.
S akkor még nem beszéltünk arról, hogy ilyen esetben a fogyasztó egyáltalán nem tudja márkához kötni a reklámot, hiába tetszett neki.
Ez velem is többször előfordult már.