Istenkém, be fogsz menni a dzsungelbe, és nemtom kiaretek fog onnan majd kihozni ;)
- Pink Floyd: kb 30 éve egyáltalán nem hallgatok tőlük semmit, így nem ismertem az említett lemezüket sem, de most belehallgattam a yt-on, mi is ez:
https://youtu.be/1gbE7MtI_co
Nyugodj meg, ha katasztrofálisan szarul kevert, rosszul szólónak hallod a lemezt, akkor egész jól sikerült a lemezjátszód ;ĐĐĐ
- Futómű felfüggesztés: az nem úgy van ám, hogy csak hasraütünk és nekiugrunk valaminek, hol ide, hol oda piszkálgatunk bele egy komlex rezonáló rendszerbe, és ettől majd szánkba repül a hifi sültgalamb. Lófaszt!
Egy analóg lemezjátszó a világ egyik legbonyolultabb hangszere, amelynek minden egyes kis porcikája összefüg az összes többi porcikájával, majdhogynem egy szerves élőlény bonyolultsága szintjén. De hogy még véletlenül se sikerüljön a tökéletesség irányába akár egy kis kakaslépést is tenni, az egész hangzás létrejöttébe még a rendszeren látszólag kívülálló dolgok is belerondíthatnak a végső hangképbe. Például az a hokedli, stelázsi, kissámli, sublót, komód, polc, vagy bármi, ami mechanikai érintkezésben van a tulajdonképpeni lemezjátszóval.
Nyilvánvaló, hogy a függesztett sasszik azért jöttek létre, hogy valamiféle izolációt jelentsenek a környezettől, de ez ugyanúgy csak félmegoldás, mint az ellenkezője. Ezt bizonyítja, hogy a lemezjátszó alatti eszközökkel ugyanúgy végig lehet játszani a fix tüskézéssel való rezonancia "elvezetést", ahogy felfújt gumikon himbálódzó stelázsizást.
Így aztán roppant kíváncsivá tettől, hogy valójában milyen is a szerkezete a lemezjátszódnak, de hiába olvastam végig lóugrásban az összes posztodat, csak az egyértelmű, hogy egy Sherwood lemezjátszó karját aplikáltad rá a mire is? És mire is raktad rá az egész kócerájt? (Képet, ha lehet! :)