evi.b. Creative Commons License 2019.11.25 -1 2 78071

Szia Tf!

Köszönöm az érdeklődést. Lényegesen jobban van a kezem, de járok még tornára. Most már jobban tudok írni is. Sajnáltuk, hogy a műtét időpontja miatt visszamondtuk a tunéziai nyaralást.

Sokat tépelődtünk és találtunk egy török  utat augusztus 31-től szeptember 7-ig  (Residenc Rivero Kemer) az  Anubis szervezésében. Az ár is és az időpont is kedvező volt számunkra a műtét előtt. Befizettünk és elmentünk.

Soha a 15 év alatt ilyen osztályon aluli hotelben (kondenzvíz csöpög az ágyra, koszosnak látszó, lelakott szobák, fekáliás 100 éves WC kefe a fürdőben. Pakolási lehetőség sem a szobában, sem a fürdőben nincs, penészes minden stb. stb. A földről, vagy az ágyról kellett öltözködni, közben féregirtás is volt és a bőrönd a földön. Az étteremben rengeteg a macska. Tudják mikor van az étkezés, mert sorba állnak a vendégekkel. Az asztalt otthagyni nem lehet, amíg elmész valamiért, mert felugrálnak az asztalra. Pincérek jóformán a kezedből kapkodják ki az evőeszközt, mert kevés van.

A fényképeken az új szárnyat, a  kevés szobával rendelkező épületet mutogatják, ahová természetesen nem a magyarok kerülnek. Az első három nap háromszori szobacserével telt, de mind egyforma sz@r volt. Jegyzőkönyvet az idegenvezető nem volt hajlandó felvenni, az azonnali hazautazásunkról sem gondoskodott pedig mindig van 1-2 hely a repülőn. Azt hittük, hogy az Anubis egy jó nevű, megbízható utazási iroda, de tévedtünk. Soha többet nem fogunk velük utazni és másoknak sem ajánlom sem a hotelt, sem az utazási irodát.

Nagy csalódás volt, bár Kemer gyönyörű.

Neked szép napot. Üdv. Évi

Előzmény: Tunézia fan (78069)