ezel72 Creative Commons License 2019.11.18 0 2 78068

Kedves Éva!

Folytatás következik.

Az előző részből kimaradt, hogy szintén Kartagoval utaztunk és Anna volt az idegenvezető, aki a szállodáig kísért és az infóórára is ő jött. Mindent részletesen elmondott, és válaszolt a feltett kérdésekre. Nagy tudású, kedves hölgy.

Kirándulni nem voltunk, ez most csak a pihenésről szólt.

Kérdeztél a vonatról - pár száz méterre van az állomás a hoteltől, a  vonatjegy olcsóbb, mint a taxi, az infó órán pontos árakat és kb. menetrendet tud mondani az idvez.

Elérhető Hammamet és Sousse is.

A medina a földnyelv részén van, a taxi bevisz a bejáratig. Mi voltunk, nem nagy durranás, de egyszer látni kell. Reggeli után mentünk, du. 3-ra értünk vissza a hotelbe.

A piac tényleg pénteken van, bent a Medina területén, egészen a tengerpartig húzódik el. De csalódás volt, a sok használt, turis dolog, szinte csak azzal van tele. Az a piac, ami Sousse-ban van, itt nincs, bazár rész sincs. Vásárolni a szállodában tudtunk minőségi bőrt (kabát, táska), garantált ezüstöt. A már említett üzletsoron, ami az út túloldalán van, minden kapható, ruhanemű, ajándéktárgyak, mágnesek, krémek...és, mint egy ilyen helyen, szinte minden. Még autószalon is van a házak alatt, az üzletek között. Itt van az említett étterem is, ahol 2x is vacsoráztunk. (Restaurant Le Palace)

Szeptember közepén voltunk nyaralni, az idő csodás volt a pár óra eső ellenére is, ami percek alatt felszáradt és újra tűzött a nap.