deák dinus Creative Commons License 2019.09.22 -2 6 78025

Marco Polo Hotel folytatása

A főépület éttermében lehetett reggelizni sajnos csak fél 8-tól  ami az egyik negatívum is volt. Sokan várakoztunk reggelente már a teraszon kávés csészével a kézben.

Egyébként a reggeli választék pazar volt palacsinta fánk lángos 3-4 féle sajt és felvágott omlett tükörtojás rántotta sok féle péksütemény . A reggelinél lehetett frissen facsart gyümölcslevet is inni . Én többször is ittam és nagyon finom volt.

Az ebéd a főétterembe és a medence végén található Mediterrán étteremben volt. Oda be lehetett menni egy kis vékony nyári ruhába is mert rattan székek voltak a teraszon nem áztattad el másnak a széket ha egy kicsit vizes voltál még.

Természetesen kisebb volt a választék de mindig találtunk kedvünkre valót.

Többször volt egyébként rántott csirkemell és ettem sonkás sajtos csirkét is ami nagyon finom volt. Vasalt szendvicset is csináltak délbe .

Ebéd után szintén lehetett enni 3-5 között a mediterránba de korlátozott volt a választék. Szendvics pizza palacsinta és sütemény illetve gyümölcs volt csak, de délutánra bőven elég volt .

Este a vacsora fél7-9 között volt nem volt tolongás és ha látták hogy mész be már terítették is fel az üres asztalt a pincérek. Választék ugyan akkora volt mint délben 2-3 féle leves hal minden étkezésnél és a szokásos sült krumpli sem maradhatott el. A spagettit és a pizzát este frissen készítették . Nagyon finom volt az is.

A bárok éjfélig voltak nyitva addig mindent ihattál soha nem volt olyan hogy valami elfogyott vagy várni kellett rá illetve nem volt vizezve egyik ital sem.

A tengerpart homokos nagyon széles és van egy kis faház ott is ami 10-17ig volt nyitva hideg üveges  üdítő és kávé volt csak. Nagyon sok napozó napernyő kb 130-150 db volt lent . Még délben is találtunk üres ágyat.

A szálloda gyönyörű kerttel van körülvéve amit rendszeresen gondoztak .

A környéken több üzlet is van egy kellemes 10 perces sétára pedig  a kikötő.

Mivel ez az új Yasmin Hammamet részen van az árak kicsit magasabbak voltak.

Éppen ezért pénteken bementünk a Nabeuli piacra vásárolni . Kb 6 órát töltöttünk bent úgy hogy egy taxissal megegyeztünk a fuvardíjba 60 td meg is várt minket ill. úgy egyeztünk meg vele hogy ha már elfáradunk és haza akarunk menni hívjuk és 20 perc múlva ott van értünk.

Szerintem 4 emberre korrekt ár volt.

Sokadik nyaralásunk volt ebben az országban már nekem és a páromnak de szerintem ez az egyik legjobb szálloda volt .

A kétkedők kedvéért jegyezném meg hogy voltunk már több 4 és 5 csillagos hotelbe itt  és  tudok korrekt véleményt írni.

Mindenkinek ajánlom ezt a szállodát aki egy kellemes és mosolygós alkalmazottakkal teli hotelbe szeretne nyaralni.

Ui a szüleim az utolsó nap csak annyit kérdeztek tőlem hogy ide nem lehet egy hónapra jönni mert mire az ember belerázódik a pihenésbe már haza is kell menni .

Azt hiszem ez mindent bizonyít !!!