deák dinus Creative Commons License 2019.09.21 -2 6 78018

Sziasztok !

Szállodánk a Concorde Marco Polo Hammamet volt 09.10-09.17 között.

Ez egy Riu szálloda volt amit megvettek és kicsit veszített a fényéből , talán ezért 4  csillagos most.

A szálloda vendégösszetétele nagyon vegyes volt sok angol német portugál kevés magyar /akkor összesen 8/és persze orosz. De nem nagyon volt miattuk gond szerencsére .

A párommal és édesanyámékkal voltunk ebben a hotelben akik 70 illetve 70 felettiek. Ezt csak azért emelem ki hogy az idősebb korosztály is bátran belevághat egy Tunéziai nyaralásba és elégedetten fog hazajönni !!

A szálloda kb másfél órányira van a Monastiri reptértől mi már déli 1 körül a szállodában voltunk . Egyből megkaptuk a karszalagot és mehettünk enni inni amíg a szobánk elkészült. 2 óra felé mentünk vissza a recepcióra és megkaptuk a szobakulcsokat . A szüleim miatt egymás melletti szobát kértünk amit teljesítettek is.

Az elsőre kiosztott szoba nagyon szép volt hibátlan bútorzat működő klíma széf kis hűtő mennyezeti ventilátor csak egy baj volt vele hogy az erkély  kilátás a szervizútra nyílt.   Se tenger se udvar se medence .

Visszamentünk a recepcióra csere miatt .

Kaptunk két szobakulcsot 4173-4174. Ez a szálloda legfelső emeletén van az utolsó két szoba volt teljes kilátás a tenger és a pálmafák, oldalt pedig a kert . Tökéletes volt mindannyiunknak .

Ez a szobacsere négyünknek 20000 ft fájt összesen  átszámítva. De megért ennyit a kilátás és a nyugalom. Nem hallatszott fel az esti műsor és jó volt esténként a tenger hullámzására elaludni.

Nem nagyon kellett a klíma mert napközben strandoltunk este pedig kellemes szél volt a tenger felől a szobánkba nyitott terasz ajtónál aludtunk minden éjjel.

A főépületben van a főétterem mellette van a tematikus étterem Ázsiai ide lehet menni hetente 1 alkalommal de foglalás szükséges . Mi voltunk és nagyon finom volt minden . Svédasztalos nincs kiszolgálás 7-9 között annyit és azt ehetsz amit akarsz csak az italt szolgálták fel.

Itt van egy bár este 6-12 között tart nyitva mindent ihatsz bor sör koktélok kávé rövid ital üdítők. Nagyon kedves személyzet van itt mindig mosolyogtak és jó fejek voltak . A recepción egyébként nem lehetett dohányozni csak kint az udvar részen és az étterem teraszán .

Az udvaron rengeteg  asztal volt napernyőkkel  és itt is volt egy bár ami este 5-kor nyitott amikor a medence bár bezárt illetve itt volt az esti műsor is .

A medence hatalmas és kellemes hőfokú . A szélén voltak mozaikból épített napozók amire jól esett az embernek kifeküdni mert a vízben voltál de mégis napoztál. A medencebárban kávén kívül minden ital elérhető volt . Kellemes személyzet 1 dollár ellenében soron kívüli kiszolgálás . Ahogy kiürült a poharunk már hozták is a következőt isteni koktélt kaptunk minden alkalommal .

A medence mellett volt egy külső bár ott is kitűnő személyzet volt és nagyon finom kávé capuccino stb volt kapható a megszokott italokon kívül.

A medence körül gyönyörű kert és rengeteg napozóágy napernyő volt. Ingyen volt a matrac és törölköző kártya ellenében minden nap cserélhetted a törölközőt ha akartad. Volt ahol lugas volt a napozó felett mi mindig ott foglaltunk helyet mert anyukámék már nem nagyon bírták a déli nagy meleget.

Ott szinte mindig árnyék volt de vittünk egy napernyőt is oda amit ha kellett felhúztunk nekik .

folyt. köv. kép is megy majd