tibormandli Creative Commons License 2018.08.18 0 0 14889

Üdv Mindenkinek!

 

karbi ügyben lenne kérdésem. fel kellett újítanom a karbit ugyanis indítási problémák adódtak meleg motornál, túlfolyt a benzin a karbiban, nem zárt le a tűszelep. Két hónapja egy órán keresztül járt a motor igazából egy helyben állt a gép (szőlőtőkéket húztam vele), ekkor volt, hogy egy henger megállt, ez a magas benzinszint miatt bekövetkezhetett. Most raktam bele tömítésszettet, kipucoltam a karbit, kapott négy új gyertyát. Próbakör, bemelegszik a motor, majd megint csak nehéz indítás, ránéztem a karbi ablakra, magasabb a benzinszint, mint mikor összeraktam. Mozgatva a kasztnit az ablak teteje fölött lehet egy picivel, ez már magas.

Lehetséges, hogy a tűszelep végén lévő kis tömítőgyűrű már le is esett, és emiatt engedett be több benzint? 

Elméletileg a kúp maga is le tudja zárni a lyukat, én legalábbis így gondolom. Tapasztalatok (és megoldások) erről a dologról valakinek?

 

Köszönöm:

Tibor