Tibcsi37 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6892

Nos nem mindegyik dci rossz, de az 1.5 az több sebből is vérzik, legalábbis az első szériák. Aztán a következőknél semmit nem változtattak, csak nagyobb teljesítményre hangolták, amivel nem a megbízhatóságot növelték. Ha egy renault márkaszervíz műhelyfőnöke is köpködi az 1.5dci-t, akkor talán van benne valmi... Először is a befecskendező rendszere delphi, ami 200-250e km után beadja akulcsot. Ne azért nem indul mert a szivattyú a beteg, hanem mert a porlasztók kopását már nem tudja kompenzálni és ezért nincs meg a megfelelő nyomás. Ilyenkor szoktak fémreszeléket találni és cseréltetik a szivattyút meg a porlasztókat, ami 350-től felfelé szokott végződni. Aztán mikor megjön a teljesítmény, a hajtókar csapágyakat szokta orrba vágni, ami azért vidám, mert a főtengelyet nem nagyon lehet köszörülni, így főtengely csere sem ritka, ami megint nem 3 forint. És akkor még egy szó sem esett a nem ritka turbocseréről.. Szóval az 1.5dci egy...

Előzmény: 1754 (6891)