IGEN !
Te vagy az elsö aki majdnem megmondta az igazat
Ugyanis:
leadtam a kocsit egy Diesel javito mühelybe , hogy nezzek meg a porlasztokat .
Elöttem szereltek ki, es az üvegcsövekbe becsöpögött mennyiseg miatt , tanacsoltak egy feljavitast.
Volt , hogy a kivant 40 mm helyett csak 30 mm csöpögött, ami allitolag pont az inditasnal problemas . Volt hogy valami res ?? mennyiseg ?? a visszamenö csönel volt egy hengernel sok, bar arra azt mondtak meg nem veszes .
OK
tegnap jön a hivas, hogy femreszecskeket talaltak a Porlasztoban, es gyanitjak, hogy a Nagynyomasu Kompressornal lehet az alacsony nyomasu resznel serüles, tehat szet kellene szedni .
OK
Most meg nem reszletezem, de ez lesz a hibaforras, ugy erzem.
Hogy hidegen jol indult ? Szerintem azert, mert hidegen-az alacsony -nyomasu resznel jo volt a tömitettseg, de meleg motornal kitagult, a kopas miatt nagyobb lett valahol valami res, nem kapott elegendö anyagot a nagynyomasu kompressor .. (Igy kepzelem)
Aztan kotyoghat a tengely is, ott is szivhat be levegöt, (amit egy haverom mar regota sejt )
Tegnap egyebkent vegigolvastam egy nemet Kangoo forumot, majd belinkelem , ( nagyon jo oldal ) ahol ugyanezzel foglalkoztak -nem vicc--rengetegen- !
Sokan relekre tippeltek, föleg Elektromos problemakra de a vegen kiderült, hogy a nagynomasunal volt a problema
Majd leirom a vegeredmenyt ha kesz a kocsi !
Kösz addig is !!