GOLAZ111 Creative Commons License 2016.06.25 0 0 5780

De nagyon is arról szólt. Ugyanis rengeteg pénzbe kerülne átállni, sok ember tudása elavulna és teljesen új dolgokat kellene megtanulni. A konnektorok csak amit mi látunk, de ki tudja mi lehet még az elektromos rendszerben. Hány helyen mérik pintben a feszültséget, vagy én nem tudom mi. Az angol házak sem felelnek meg semmilyen energiatakarékossági szabálynak. Jó persze biztos ki lehet találni, hogy igen, de a valóságban kizárt. De ha mész tetőcsomagtartóval, furgonnal, kamionnal, busszal, akkor is azt látod a magasságkorlátozás táblán, hogy 13'6". Esetleg most már méterben is feltűntetik, de a legtöbb helyen még azt sem. Nagy fékezés, aztán rájössz, hogy ahol az emeletes busz elfér, ott te is. Pedig megpróbálták legalább Londonban bevezetni a csuklós buszokat. Az eredmény költséges kudarc. Hiába támogatta a politika. 

 

Én is olvastam az index (-es cikkek címeit) a maradi angol nyudgíjasokról, akik már meg is bánták, stb. Népszabadság 1978 - ban írhatott ilyeneket. Vagy Der Schwarze Kanal - ban is szerepelhetnének.

 

A másik ok, hogy inkább fizetnek adó formájában zakatot a nemzetközösségieknek, mert akkor csak 5% - al kisebb a jövedelmük, de ha nem kapnak meg egy állást a keleti munkavállalók miatt, akkor a fele ugrott.

 

 

 

Előzmény: Dózerbike (5779)