krisztian98 Creative Commons License 2016.01.01 0 1 6784

Szia,

 

Tolóajtó: Óvatosan kell vele bánni, mert benne a műanyag stift idővel elöregszik és könnyebben törik.

 Erre van megoldás, mert 5eft-ért van a neten réz stift. A gyári meg műanyag.

 

Fontos a hátsó kerék dőlés. Ha kopik a hátsó híd, akkor szemmel látszik, illetve a műanyagba azonnal beleér.

 

Miért akarsz emelt hasmagasságút? Azzal a kocsi súlypontja még fentebb lesz. Sokat mész rossz terepen, földúton?

 

Nekem az első 2 spirálrugóm lett cserélve, mert az 1-ik eltört. Nagybátyámmal csináltuk.

Bontóban vettük a 2db-ot 16eft-ért sok éve. Elég nagy meló volt, szerintem 5-10eft/oldal alatt nem tudom, hogy bárki nekiállna-e.

Én nem módosítanák rajta, mert a gumiharangoknak sem tesz jót állandó deformálódás a nyúlás/összenyomás miatt, az úgy jó, ha a tengely, félcsuklók egyenesek.

 

Vontatáshoz. Oda diesel kell. Az enyém 2.0Hdi. Hát volt már rá példa, hogy a mérlegelésen 3500kg-ot nyomtam és a kocsiba még 2-en ültünk be +200kg. Az már sok volt. De az emelkedőn is mentem felfelé, csak az első kerék tapadjon. 1-1,5t gond nélkül viszek vele.

 

A HDI nem egyenlő a DCI-vel szerencsére. Ha francia, akkor diesel legyen.

Ha benzines, akkor a 110Le-s vedd meg.

 

Oldalra / felfel nyíló ajtó:

Felfele nyílót nem lehet villás targoncával pakolni.

Viszont esőben alatta nem ázol meg, ez hülyeségnek tünik, de tényleg sokat jelent, szakadó eső bevásárló központ és te nyugodtan tudsz pakolni.

Komoly negatívum: Idővel a tartó gázteleszkópok tönkremennek, nem nyomja fel teljesen az ajtót, kézzel rá kell segíteni és feltolni. (cserélni kellene az enyém most 14 éves).

Ui: Volt mind2 a felfelé nyílót én jobban szerettem, mert kevesebbet kell kerülgetni. + a fentiek.

 

Ami a PSA-nál még problémás az az ablakemelő szerkezet. Ahhoz is van felújító készlet.

 

Amit érdemes megnézni, az a kipufugó Diesel esetén 180-200ekm-nél cserélni kell a hátsó dobot.

1.9D-nél van egy kartell gáz visszavezető cső, ami 230ekm körül elporlik.

Lengőkar szilentek. Rossz úton hallani.

Hátsó teleszkóp olajfolyás.

Illetve főtengely szimering szivárgás nincs-e, bár ez csak meleg motornál derül ki reggelre.

(+ többi átalaános dolgok fék kopások stb)

 

Ui: Az enyém 2002-es dupla tolóajtós + abs + klíma + vonóhorgos. Kb 800eft-ot érhet. Viszont pénzügyileg egyáltalán nem lenne jó döntés tőle megválnom. Használjuk, de mégis mindenre figyelünk / megkapja, ami kell neki. (Viszont vágyok a jobbra.)

Nagyon szemezek a 307SW-el. (faceliftes + 136Le-s + sportline + ülésfűtéses + Vonóhorog.)

Az 508SW még nekem drága így építkezés közben. 3,5M-4M

407Sw nem tetszik.

 

Üdv.:

K

Előzmény: TitiRii (6783)