jokalaci Creative Commons License 2015.08.24 0 0 3812

Üdv.harcostárs!Aknából alvázvizsgálatnál az egyik (jobb hátsó fékhez menő egyenes fékcső kívűl rozsdás) a vizslató szerint,ha hozzáér szétporilk a cső.Félénken megjegyeztem,hogy bocs de ebben a csőben az olajnyomás 160 atm.Rámnézett és azt mondta,na persze!Kézifék nem fog egyformán,beállítás kérdése jegyeztem meg félénken,erre ráírta a papírra,hogy hatástalan!Az első futóműnél bal alsó trapézkar silenthibát és szintén bal axiál csukló játékot "talált".Dióhéjban ennyi.-Tehát:kézifék utánaállítás,fékcső csere (speciális cső,vastagfalú,a normál acélfékcső valószínüleg elszáll a nagy nyomástól).Lengőkar alsó silentek cseréje,jó állapotú bontott is megfelel,Kormány axiálcsukló,szintén megfelel a bontott,de vannak cégek akik töredék áron felújítással is foglalkoznak.Van egy német oldal nagyon jó magyar fordítással GS&GSA.de szinte minden alkatrész van szerintem a postával együtt is olcsóbban.Érdemes rákeresni.A munka ami ezeknek a cseréjével,javításával jár ha nem is gyerekjáték,de nem is ördöngősség.-Ja a vizsgáló személy amikor rálépett a fékre,majdnem kinézett az ablakon,arra számított,hogy taposni kell trepniig mint az átlag autókat.-