trizs77 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 6737

- még mindig gondolkodom, hogy benzines vagy dizel legyen?

 - 1.4 rengeteg van jó állapotban, esetleg aki 1.4-et használ, nagyon tohonya?

 

----------------

 

Nem.

 

A Berlingo benzinessel nem az a baj, hogy tohonya hanem az, hogy kb. kétszeres a meghibásodási gyakorisága (szervíz statisztika) mint a dízelé.

Igen használunk egy benzines Berlingot.

Pontosabban használnánk, de a családi kupak tanács a sok baj után úgy döntött, hogy az a családtag kapta meg aki a legkevesebbet autózik.

Hála Istennek az 4 Partner mellett csak ez az egy benzines Berlingo van.

A Partnerekkel nincs gond.

Az első most lett csere érett 220.000 km-nél.

A többi még fiatal hisz "csak" 110-150.000 km van bennük.

 

-----------------------

 

Benzines Berlingóból nem véletlenül van annyi eladó.

 

Nem szakszerűen, hanem n épieschen fogalmazva : a benzines Berlingo nem sikerült változat.

 

---------------------

 

Nem benzines vagy dízel vita ez (arra amúgy is van egy ilyen című topik) mert a benzines motorok is lehetnek jók.

Sőt.

 

Itt széria problémáról van szó, melyet 7-10 év alatt még nem sikerült orvosolni.

Amúgy hasonló gondokat olvashatsz a Citroen más típusú, de ugyanilyen motorral szerelt változatairól is, pl C4.

 

Tehát Berlingóból nagyon nem javallt a benzines változat megvétele.

 

---------------------

 

A legjobb választás (ha még találsz) a szívó dízel változat.

Az elnyűhetetlen.

Mint alább egyik olvtársunk már írta: nagyon nehéz már olyan szívó dízelt találni mely nem sokat futott.

 

Másodjára a dízel változatokat ajánlom, de kerüld a 2000-2003-as közötti HDI változatokat.

 

Későbbiekkel már nem lesz gondod.

Legvégén ha minden kötél szakad, jöhet a benzines Berlingo.

 

 

Előzmény: Törölt nick (6734)