...
jött az ötlet hogy hátha nem zár rendesen az EGR szelepe és el szökik a kipufogo gáz ezért nem kap elég nyomást a turbó.
a tömítését használva mintának sörös dobozból kivágtam egy darabot amit az alátét és az EGR közé tettem visszaszereléskor.így tuti le van zárva ...
nagyon kicsi változást mintha éreznék de a lovak még nem tértek vissza a motorba.
eljött a nap amikorra visszamentem a copmutereshez.
elmontam miket néztem-csináltam.mentünk próbakört de a laptop nem lát turbónyomást.3500 as fordolat körül mintha pár tized megjelent volna.
elkezdte vizsgálni hogy a turbónál a vákum munkahenger dolgozik-e.NEM.
kutakodás hogy van-e egyáltalán vákum.vákum szivattyúnál ok.fék rásegítőnél ok.mágnes szelepnél (ha jól mondom) ok.kiderült hogy a munkahenger és a mágnes szelep között van a gond.sűritett levegővel sem lehet átfújni rajta.
megint bontás.aksi légszűrő ki,gázolaj szűrő félrehúz.
meglett a bibi.megégett a cső az EGR alatt azon a környéken ahol a nyomásmérő szelep is.csak ez nem látszott addíg amíg nem húzogattuk a vákum csövet előre-hátra.hibás szakasz kivágva kics csődarabot betéve javította a hibát.
minden visszapakol...
indításkor rögtön behúz a vákum munkahenger.fordulatra azonnal látszik a rugalmas csövek meg duzzadnak.
hurrá van turbó nyomás.
hűűűű már el is felejtettem milyen jól akar menni alacsony fordulaton is.perszee sokat számít hogy kicsit fel is van húzva :)
a sok motortérben leskelődés eredménye lett hogy észrevettem az egyik injektor szivárgását.közben még az is kicseréltem.az is érdekes lesz...