szúrólámpa Creative Commons License 2015.02.04 0 0 6602

...

 

jött az ötlet hogy hátha nem zár rendesen az EGR szelepe és el szökik a kipufogo gáz ezért nem kap elég nyomást a turbó.

a tömítését használva mintának sörös dobozból kivágtam egy darabot amit az alátét és az EGR közé tettem visszaszereléskor.így tuti le van zárva ...

nagyon kicsi változást mintha éreznék de a lovak még nem tértek vissza a motorba.

eljött a nap amikorra visszamentem a copmutereshez.

elmontam miket néztem-csináltam.mentünk próbakört de a laptop nem lát turbónyomást.3500 as fordolat körül mintha pár tized megjelent volna.

elkezdte vizsgálni hogy a turbónál a vákum munkahenger dolgozik-e.NEM.

kutakodás hogy van-e egyáltalán vákum.vákum szivattyúnál ok.fék rásegítőnél ok.mágnes szelepnél (ha jól mondom) ok.kiderült hogy a munkahenger és a mágnes szelep között van a gond.sűritett levegővel sem lehet átfújni rajta.

megint bontás.aksi légszűrő ki,gázolaj szűrő félrehúz.

meglett a bibi.megégett a cső az EGR alatt azon a környéken ahol a nyomásmérő szelep is.csak ez nem látszott addíg amíg nem húzogattuk a vákum csövet előre-hátra.hibás szakasz kivágva kics csődarabot betéve javította a hibát.

minden visszapakol...

indításkor rögtön behúz a vákum munkahenger.fordulatra azonnal látszik a rugalmas csövek meg duzzadnak.

hurrá van turbó nyomás.

hűűűű már el is felejtettem milyen jól akar menni alacsony fordulaton is.perszee sokat számít hogy kicsit fel is van húzva :)

 

a sok motortérben leskelődés eredménye lett hogy észrevettem az egyik injektor szivárgását.közben még az is kicseréltem.az is érdekes lesz...