torqmatic Creative Commons License 2014.11.26 0 0 91896

Hát nem tudom, a szélvédők azért elég könnyen sérülnek baleset, kavicsfelverődés, belső feszültségek vagy a váz mozgása okán, szerintem nem nagyon van olyan busz, aminek az élettartama során legalább egyszer ne kellene cserélni, szerencsétlenebb esetben akár már igen fiatal korában.. Ehhez képest szerintem elenyésző volt az ilyen kókányolások száma, ezek inkább kuriózum számba mentek, ha tényleg olyan nehéz lett volna ehhez a szélvédőhöz hozzájutni, akkor jóval több ilyen képet kellene látnunk. Arról nem is beszélve, hogy szerintem azért az NDK-nak is volt annyira komoly a gazdasága, hogy a pót szélvédők beszerzése ne okozzon gondot, de tényleg jó lenne tudni, hogy mikortól cserélték le ezeket magyarra, vagy valami helyben gyártottra.

Mindenesetre ez a lényeget kevésbé befolyásolja: az ominózus buszokon nem csak egy szélvédőcserét eszközöltek, hanem kb egy új járművet építettek, ami továbbra is fura, lehet, hogy írok majd az oldal készítőinek, hátha tudják a miértre a választ.

Előzmény: rezgaras (91887)