Nem akarom az off-ot kezdeni, igyekszem kulturáltan összefoglalni:
- természetsen nem volt öltönyösöknek értékesítés, hiszen "normális emberben" fel sem merül 30 éves buszok megvétele (elnézést a vásárlóktól, tudják jól, hogy segítettem őket, ez nem bántás, csak jelezni akarom, hogy ez nem biznisz).
- amiket egyben eladtunk, azért legalább a hulladékereskedői ár másfélszeresét, de inkább néha kétszeresét kaptuk. Természetesen minden ilyen értékesítés nyitott volt, úgy hulladék kereskedőnek mint buszbarátnak. Kivétel egy-két kocsi, amik megfelő áron természetesen, de külföldre kerültek dedikált értékmegőrzés céljából.
- ha BKV-s öltönyösnek nevezhetem magam akkor jelzem, hogy nem célom ilyen kocsikat megvenni, de az értékmegőrzés annél inkább, persze szervezett BKV keretek között: ha minden igaz jövő tavaszra lesz üzemképes Mávag Tr5-ünk és Ikarus 55-ünk (mindekettő felújítása, alkatrész beszerzése folymatban, az 55 már érdemben kilakatolva Mátyásföldön). És már az 521-es is megvan, annak januárban állnak neki kollégáim, és a 282 vs. 284 is eldölni látszik, nem építünk egyenlőre 282 replikát, hanem inkább 284-es lesz tavaszra, még ha nem is BKV-s előélettel.
Üdv:
SzL