torqmatic Creative Commons License 2014.10.13 0 0 91022

Azt meg szabad kérdezni, hogy miért pont erre esett a választás? OK, természetesen jó lenne, ha az Ikarus minden valaha gyártott (al)típusából fennmaradna legalább egy működőképes példány, de gondolom az anyagi lehetőségek és az egyéb erőforrások is végesek. Ez a 282-es viszont számomra az egyik legunalmasabb, legjelentéktelenebb típusnak tűnik, ráadásul se BKV, se Ikarus szinten nem volt meghatározó szerepe, kb. egy 18 méteresre megnyújtott 280-as, egy átlagembernek valószínűleg fel sem tűnne a különbség. Ha már replika, akkor én is a duplacsuklósra szavaznék (annak biztos, hogy a csodájára járnának), de a 284-est is jobb döntésnek tartanám, ráadásul abból még ugye az eredeti példány is létezik, ami üzemképes.

Előzmény: Törölt nick (91019)