trizs77 Creative Commons License 2014.09.09 0 0 90590

viszont nyáron ingyen volt a szóda !...........................:-))

 

Nagy 25 literes fémtartályokban hozták a végállomási tartózkodókba és ittuk mint a lovak.

Sajnos tényleg úgy mint a lovak.

Egy végállomáson általában 3-5 perc tartózkodásunk volt.

 

a műszakok pedig 9-13 óra hosszúak voltak.

Havi munkaidő 270-310 óra.

 

Tr5-tel, Ik-60-nal már nem dolgoztam.

De Ik-620-al és FAÜ csuklóssal igen.

Egy nyári napon 2-3 kilót símán leadtunk egy szolgálat alatt.

 

Nem is volt kövér sofőr a garázsban !

 

Pontosabban volt, a kb. 400-500 buszvezető között mindíg volt 4-5 kövér, akik öregek voltak (hozzánk képest) és úgynevezett nyugdíjas vonalakat jártak:

 13, 50, 58, 87, stb.

 

Mechanikus kuplung és kenyérszervó kormány:

 - én jobb lábas vagyok, de a 45 kilós kuplung*** használata miatt, éjjel, műszak után ha bal lábbal valakit seggbe rúgtam volna, az olyan erővel száll el, hogy röptében beméri a légvédelmi radar.

 

*** = 45 kilós kuplung = azt jelenti, hogy egyszeri kinyomásához 45 kilopondnak megfelelő erőt kell kifejteni.

Egy műszakban - vonaltól függően - 1300-1900 alkalommal kellett kinyomni.

 

Előzmény: Mihál (90589)