BPO-105 Creative Commons License 2014.08.27 0 0 90444

Ezt sajnos passzolom.

Egyébként ha eltűrik itt ezt a parányi offot, megnéztem a miskolciakat (melyek között elméletben exportból visszamaradt 630-as is fellelhető, de ezt nem tudom pontosan, melyek):

1959: GA 49-23...49-27

1960: GA 16-38...16-47

1962: GA 16-88...17-00, 19-76...19-81

1963: GA 19-82...19-90

1964: GA 19-91...20-00, 20-76...20-81

1965: GA 20-85...21-00, 49-29...49-32

1966: GA 49-35...49-50, 74-76...74-79

1967: GA 74-84...74-97

1968: GC 03-77...03-94

Ezek az újonnan érkezettek. A szemmel láthatólag lassan haladó és kissé kaotikus rendszámosztás oka, hogy ezek "városi" rendszámok, melyek nem igazán estek egybe a "volános" mezőkkel.

Továbbá érkezett még 13 busz 1966-ban a szürkéktől, 5 1960-as és 8 1961-es. Az 5 régebbi gép a GA 53-71, 54-91, 55-10 és 55-21, 55-55, a 8 újabb a GA 60-69, 60-70, 60-79, 60-84, 60-87, 60-89, 60-94 és 60-95. Ebből egyedül az 53-71-ről tudom, honnan való: Vas megyéből.

A BKV eredetű GA 95-16 2011-től közlekedik LPY-045-ös rendszámon, egyébként 1969-es.

Előzmény: f.domino_ (90441)