Ne gondolkodj rajta, 211-es ez, csak kicsit fura a betűtípus. Akkoriban minden típus ilyen számokkal készült:
http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=139659&l=autok/ikarus/250-1970-98/ikarus_250-1970-98_r1.jpg
http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=139700&l=autok/ikarus/256-1977-98/ikarus_256-1977-98_r9.jpg
http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=18734&l=autok/ikarus/260/ikarus_260_r3.jpg
http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=140892&l=autok/ikarus/263-1988-2001/ikarus_263-1988-2001_r2.jpg
http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=139390&l=autok/ikarus/280-1982-1988/ikarus_280-1982-1988_r30.jpg
http://www.autogaleria.hu/hk2.php?kepid=18755&l=autok/ikarus/415/ikarus_415_r1.jpg
Az IFA gépészettől pedig nem lesz kevésbé Ikarus, mint a többi, mivel az Ikarus karosszéria gyár volt, hajtáslánccal soha nem foglalkozott.