Persze, a BKV 1222 buszából 1800 legyen Ik. 127-187?
-------------------
Anno null-null kilométeres mérnök koromban volt kb. 150 db ZIL-157-ünk + ZISZ-164-sünk.
Adtak volna gyári, új, Csepel-344-t.
A helyettesem aki velem ellentétben nem tojáshéjafenekén mérnök volt hanem közel 50 éves vén gépjárműves - tudtom nélkül - lemondta.
Közölte a központtal :.......Nem kérjük az új autókat.-...........
Mikor megkérdeztem a döntéséről azt mondta :
...........Főnök !.........A szar is jó csak egyforma legyen............majd másnap elmagyarázta kb. egy óra alatt.
Nagyon-nagyon igaza volt és van.
Azóta - ez 1972-ben történt - kétszer voltam üzemegységvezető.
Mindkétszer 270-270 autóval.
Mai napig mondom, hogy öreg helyettesemet igazolta az élet.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nincs olyan rossz autóbusz, amiből ha 95-99% egyforma ne érnél el kimagasló üzemeltetési eredményeket és az utasok nem szeretnék meg.