Grikon1985 Creative Commons License 2014.03.26 0 0 88629

A tudomány jelen állása szerint 180-asból kétféle ajtóelrendezés készült: a széles körben ismert négy ajtós 1-2-1-3(felszállósávokat jelent, de később a hátsó nagy ajtót csak két részre osztották)

 illetve az NKD-nak a két ajtós 1-0-3-0:

és voltak egyedi átalakítások 1-0-1-3-ra:
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.drehscheibe-foren.de%2Fforen%2Ffile.php%3F5%2Cfile%3D49921&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.drehscheibe-foren.de%2Fforen%2Fread.php%3F5%2C5734793%2Cpage%3Dall&h=579&w=809&tbnid=QoE0BM2ryxRxOM%3A&zoom=1&docid=-SY-mT5TFLrsVM&hl=hu&ei=1UczU7SpMKX8ygOF-oLoCg&tbm=isch&ved=0CFwQhBwwAg&iact=rc&dur=713&page=1&start=0&ndsp=16&biw=1366&bih=622

 

280-as gyárilag 3. ajtó nélkül többnyire a törököknek és Tunéziába készültek, illetve néhány a hazai volánokhoz került.

 

Előzmény: norbee601 (88613)