RIKA424 Creative Commons License 2014.03.07 0 0 88446

a BKV ( ha igaz ??) a 100 éves évfordulóra  - 1915.03.01-én indult a budapesti autóbuszközlekedés -  megcsináltat egy Tr 3,5-t.

 

Nem várható el tőlük, hogy kettő kocsira is pénzt áldozzanak.

 

----------------------------

 

Ik-601 nem közlekedett Budapesten.

 

Ha a Volán egyesülés valódi központként működne (nem úgy működik) akkor az Ik-601 megmentése az Ő dolguk lenne.

 

A 24 mostani volán vezérigazgatóból nem tudom van e 1=egy fő, aki átérzi (felfogja), hogy a 601-es gyakorlatilag a saját történelmük indulásának egyik tanúja, résztvevője.

 

Ik-601 legtovább a 17.számú AKÖV/VOLÁN-nál -  ma Vasi Volán - jártak, lévén az 1970-es évek elején a Volán Trösztön belül működött a tipizálás, mint az egyik igen komoly önköltség csökkentő intézkedés.

 

Ezért az összes Volántól az Ik-30-as kocsikat Szekszárdra kellett leadni, az összes Ik-60/601/602 típusú buszt pedig Szombathelyre.

 

Szombathelyen dr.Papp László most a vezérigazgató.

Őt az egyik legtehetségesebb Volán vezérnek tartom a un. nagybölény generáció utáni korosztályból.

 

Kérdés, hogy van e néki ilyenre affinitása ?

 

 

Előzmény: norbee601 (88445)