f.domino_ Creative Commons License 2014.01.26 0 0 88050

Mikor történhetett a váltás? Véleményem szerint két lépésben történt.

Ezen a képen a 2-es számmal jelzett buszt kihagyhatjuk, 2+1 szögletes tetőszellőzős, egyenes díszléccel -> 63 előtti, főjavitás után.
Az 1-es már érdekes: 3+1 lekerekített szellőző (63-tól), lehajló díszléc (63-ig). Tehát 63. Az Oldikarus szerint 90-27. Világos ablakgumi!! Mellesleg NINCS VONÓHOROG!

A 3-asnak szintén világos az ablak gumija. 3+1 tetőszellőzője van. Vszeg az 1-es kortársa. Feliratos díszléce inkább nincs. És kicsi kijelzője van!

A 4-esen van feliratos díszléc, csepp indexe van a kék sáv alján, és sötét gumija. Tehát 64-es évjárat. És nagy viszonylatjelző.

 

Az átmenet:

A bal oldali 65-ös évjáratún egyértelműen a szegély nélküli nagy jelző van. A jobb oldali, 63 nyári kocsin egy átmeneti változat. Kicsit nagyobb, mint az eredeti, de még van egy kicsi szegélye is.

 

Itt pedig 2 64-es évjáratú, nem FAÜ-s kocsi. (feliratos díszléc, csepp index). A bal oldalin kicsi (v. közepes?) silt, a jobb oldalin nagy. Homlokfali szellőző egyiken sincs, pedig a kortárs FAÜ-sökön volt!
_______________________

További kérédsek.
-Meddig volt világos az ablak-gumi?

-Mikor vándorolt az oldalsó süllyesztett viszonylatjelző előre az ajtóhoz?
-mikor nem volt gyárilag vonókészülék csonk (és kivágott lökhárító)?

 

Előzmény: Mihál (88047)