Racilaci Creative Commons License 2013.10.26 0 0 86902

Szerintem leginkább a csuklós rész végtelenül rossz fűthetősége lehet a magyarázat. Amikor visszajöttek az NDK-ból a hátul ajtó nélküli, sok ülőhellyel rendelkező 2-0-2-0 ajtajú Ikarusok, bizony már egy kisebb hidegben is simán az volt, hogy a csuklóban nem ült szinte senki, az első traktus meg majdnem tele volt.

A 2-2-2-0 ajtajú buszokon pedig ha az ajtóval lehűtöd az első részt is, akkor az egész buszban vagy 5 fokkal hidegebb van.

 

Emellett normális sofőrnél nem volt olyan nagy probléma a 2-0-2-2: miközben a felszállás ment/megy az első ajtón, hátrafelé mozogva le lehet szállni.Igazi tömegnyomoros vonalon (Kazincbarcika-Miskolc) sem ez volt, ami miatt késést szedett össze a járat.

Előzmény: torqmatic (86899)