Tudjuk a cégnél dolgoztál,ezekre milyen rálátásod volt?.
Vagy mi publikus ezzel kapcsolatban?
Köszönöm,előre is válaszod.
-----------------
Ezekre semmi.
Valóban voltam baleseti helyszínelő (5 évig) de a Magyar Postánál.
Az is elég mozgalmas volt.
BKV-s balesettel csak akkor kerültem kapcsolatba ha közös meccsset játszottak járművezetőink.
Sajnos az ilyen közös meccsek 90%-ban a postás járművezető volt a hunyó.
Legtöbb bajom a táviratosokkal volt, majd a szüttyősök törtek-zúztak, utánuk a járatosok következtek, majd a csomagkézbesítők.
A legkevesebbet az I.garázs járművezetői törtek ( kábelesek, mozgópostások, teherek, stb.)
A BKV és más buszbalesetekkel akkor kerültem legközelebb kapcsolatba amikor a KPM VI:Főosztály beosztott-beosztott tagjaként a minisiter nekem szabta feladatul a :..."..Közforgalmú autóbuszok közfeltűnést keltő balesetei miniszteri zárójelentéseinek elkészítését....."
Ez a hosszú cím azt takarta, hogy amikor olyan baleset történt BKV, MKV, Volán, stb. autóbusszal, mely az egész országban érdeklődést váltott ki, akkor a helyszínelők, rendőrök elvégezték a munkájukat és a végén nekem kellett megírni azt az összegzőt amit a Közlekedési miniszter a Minisztertanács elé terjesztett az ügyről.
Megbízásom a Közforgalmú buszokról szólt, de legtöbb figyelmet egy civil busz balesete miatti munkám kapott, ez volt a MEDICOR busz austria balesete.