BPO-105 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 86147

Gondolom, MHK topiktárs csak ironizált.

Met az persze fel sem merülhet, hogy Ikarus 180, csak Neoplan elemekkel átalakítva.

Láttunk már meredekebb átépítést is, igaz, jóval keletebbre.

 

Meggyőzésképpen kiemelném azért az alábbiakat:

- a hátfal, homlokfal felső része, ablakkiosztás, különös tekintettel az utolsó és utolsó előtti ablakok közti vastagabb elemre) elég jól láthatóan őrzi eredeti alakját, amit nem hinném, hogy így terveztek volna meg egy ragasztott üvegezésű, távolsági csuklós járműnél
- a hátsó ülések is kissé mesterkélt módon állnak a helyükön, továbbá a homlokfal és a hátsó ajtó elég bizarr
- habár nem tartom teljesen valószínűtlennek nyugatnémet buszok használtan való keletnémet behozatalát is, ez mégsem tűnik létező típusnak

 

Ezek tekintetében inkább az egyesítés után egy-két évvel való átépítésre szavaznék.

 

Mellesleg itt is van szó a gépről, én sajnos nem tudok németül, a netes fordítás pedig elég gyatra, szóval megkérnék rá valakit, hogy foglalja össze nekem, mit írnak erről a gépről itt: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,6361052

Előzmény: harajukushinobi (86144)