RIKA424 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 84586

Nem.

 

Nem annyival jobbak.

 

A magyar gyártókat senki se tiltja ki a tenderekről.

de mivel dr.Fónagy már 3 éve buszbeszerzési stoppot rendelt el (nulla beszerzés) ezért a magyar gyártók nem tudnak felmutatni referenciákat a nagy tendereken mert az igazán minimális követelményeknek (10-15 eladott busz ugyannak az üzemeltetőnek az elmúlt 2-3 évben) sem felelnek meg.

Ez a pro prímo.

 

Pro secundó:

 

Mivel ez a vásárlás HITELBŐL történik, hisz Széles Gábornak sincs otthon a cihában 159-szer 70 millió forintja, ezért a hitelt folyósító bank, kiköti, hogy csak olyan buszra ad pénzt, amit a cég becsődölése esetén (erre van esély) ha veszteséggel is de tovább tud adni.

Ez részükről logikus kikötés, hisz az Ő pénzüket költi Széles.

 

A bank pedig nem tudna mit kezdeni ha a VT Transmann bedőlne, a nyakán maradt 159 db Ikarus= leánykori nevén ARC busszal.

 

Ha Széles a Mercikkel döl be, akkor a bank elkönyvel kocsinként még plusz 10-20% értékvesztést a normál amortizáción felül és kiszáll az üzletből.

 

de ha Széles az ARC-Ikarussal dőlne be, akkor a bank bukná a befektetzett pénze kb. 90%-át, mert fillérekért tudná valahová (mondjuk Moldáviába ??) elsózni a nyakán maradt 159 db ARC-Ikarust.

 

 

Előzmény: jázminapja (84583)