D 20 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 84269

Ez az időszakos "érvagdalás" nagyon "jó" téma:

 

Többen már n+1-szer megírták a frankót.

 

N+1. finghasogatás tőlem is:

 

Ebben a szétsíbolt, semmire nincs /nem marad/ pénz országban akkora jóság

üzemeltetni az agyonelektronizált, csiszolt márvány símaságú utakra való

autóbuszokat, hogy ihaj...

 

Majd' minden volántársaságnál van már divatalacsonypadlós elektronikai túlbonyolított cucc.

Mivel ezeknél még az ajtó csukódásának sebességének módosításához is laptop kell,

a megfelelő programmal és egy tetves szelep is csillió pénzbe kerül, ezért az öreg kocsik

sokszor már szinte vállalhatatlanul el lettek/vannak/lesznek hanyagolva.

 

Egy öreg, de jó állapotú, tiszta buszra a laikus is szívesebben mászik fel ugye.

 

A néhai hazai gyár kényszer alacsonypadlós konstrukciós kompromisszumoktól terhelt kreálmányaitól eltekintve nem maradt ki járat, mert az ajtóvezérlő elektronika elkúródott, s letilt az egész kóceráj.

Ott, ha nem tetszik, ahogy záródik az ajtó, egy db csavarhúzóval lehet állítani.

 

AP-s kocsikból érdekelne engem is több tucat 20-onéves, ami jelenleg is fut és olyan kiképzést kap, mint Pesten a Panama Zrt-nél a járműpark.

Persze most lehet jönni az 1992-es LE MAN-okkal...

 

Hihetetlen, hogy ennyire elvárás lett az AP; minden második ember nyomorék?!
Elektronika: ahány széria, annyi program; a BK Zrt-s Volvo-k programja pl.: nem jó az exathéni kocsikhoz...

 

De ez a világi elvárás; ne legyen olyan tartós, minél kevesebben értsenek hozzá igazán és fogyasszon többet kevesebb károsanyag kibocsátás mellett...

 

Agyrém.

 

Sz'al tessék tovább répázni az Ikarus-ra, de a Föld tovább forog...