Nem mondtam ilyet és nem is mondanék.
De azt teljesen normálisnak tartom, hogy mindenki a saját módszertanát tartja a leghelyesebbnek.
Oké, tehát a Waldorf-módszert jónak tartod, sőt a legjobbnak. (Sajna én nem tanítok sehol, így nem tudok nyilatkozni, illetve csak laikusként.) Én olyan vagyok, hogy nem tudtam a Waldorfra "fölesküdni". Te soha nem éreztél még vágyódást, hogy valami mást is beemelj az óráidba, mert annyira jó?
pl. drámapedagógia, még akkor is, ha egyszerre tanítja az olvasást-írást,
http://www.anyanyelv-pedagogia.hu/cikkek.php?id=234
De mondhatsz más példát is, nemcsak az írástanítás területéről!
Vagy, hogy a Waldorf-módszernél maradjunk: találtam waldorfos példát a betű-rajzokra, valamint egy Betűbújócska c. játékot, ami Waldorf-pedagógián is alapul. Megmondom őszintén, utóbbi jobban tetszik (bár nincs hozzá mese), mert olyan aranyos-játékos, viszont a waldorfos példák nekem kissé tendenciózusak, tendenciózusan magasztosak, (hát igen, nem hiszek már annyira az antropozófiában, mint régebben).
Biztos, hogy a waldorfos betűmesék minden gyereknek tetszenének? És nem kéne néha frissíteni a repertoárt?
http://www.napraforgoiskola.hu/iskolank/tantargyak/28-betmesek-
Betűbújócska c. szemléltető eszköz: