Minimodel Creative Commons License 2013.01.20 0 0 82924

Egy érdekességre bukkantam, szeretnék megerősítést kapni a feltevéseimhez. Mivel a 250, 255 és a 266 is egyaránt laprugós, ha már a 266-hoz futómű képem nincs kerestem 250-hez. Szóval a feltevésem az, hogy ezeknél a típusoknál a laprugók felett van az első és a hátsó híd és nem pedig alatta. A 266-os kezelési utasításban ugyanis így van a sematikus rajzon. Előszőr azt hittem hibás a rajz, de nem. Mert rábukkantam a Kalv kft. honlapjára http://www.kalv.hu Itt van egy gyönyőrű szépen felújított 250-es és a hátsó hídja szépen lefotózva. Az első híddal kapcsolatosan sajnos nincs kép, de már ez is nagy segítség. Amúgy ajánlom ezt a honlapot mindenkinek mert 260-280-as buszokról, felújításról is vannak képek.

 

A266-osba első hídnak találtam egy egészen jó alapot. Nevezetesen a Kamaz 5511-esét. Igaz azt át kell szerkeszteni, mert a laprugók a híd felett helyezkednek el. Még egy kérdés azonban fennáll: Ha a laprugókötegek a híd alatt vannak, akkor hogyan csatlakozik rá a lengéscsillapító?

 

Köszönöm.