A Sallai autóbusz javító közelében laktam, és bementem látván a régi buszokat, hogy vegyenek fel oda dolgozni, és megjavítom a régi buszokat. Mondták, hogy van rá ember! Még a Csarnokot is eladták. Most a kínaiak használják raktárnak, mert a sárkánycenter terjeszkedik.
Nem, hogy nem költenek a régi üzem megmentésére, még a meglévő létesítményekre sem vigyáznak. A buszokról ne is beszéljünk. Szégyen, hogy az Ikarus buszokból nem örzött meg a gyár, de a Magyar állam sem segített ebben. Meg lehet nézni a VW múzeumot, a Mercedes múzeumot, és szinte leesik a látványtól az ember ála.
Itt meg a lelkes buszfanatikusnak kell megmentenie a saját pénzén a járművet. Segitenie kéne az államnak, mind a helyreállításban, mind a fenttartásban.
A rombololásban parter azt el kell ismerni. Menjen be valaki a Ganz Mávag területére. Azt fogja hinni, hogy Kínában van. Az is egy nagy raktár mára. A Váci útról eltüntek a gyárak, és a metrót azért építették, hogy a munkások el tudjanak jutni a munkahelyükre. Senkinek nem tűnik fel, hogy nincs traktorgyár? Magánkézben van több példány DUTRA traktorból, de éveken át Gödöllőn egy prototípus ott hever. A közlekedési múzeum miért nem veszi meg? Vas árban árulták pár éve. A nemtörődömség jellemző az egész országra.