zso70 Creative Commons License 2012.12.01 0 0 4831

Ezt nagyon jó, hogy írod. A lányom "művészi" beállítottságú, de tele volt kudarcokkal, hogy neki semmi nem sikerül, béna, nem tud rajzolni..blabla. Pedig, a rajz-kézműves órák a hagyományos iskolákban is jók voltak, sokszínűek, sok rétegűek.

Itt mágis más. Már eleve a kréták, 1 napig csak nézegették a tömb krétákat és a rudakat. Aztán, hogy ezek nem piros-sárga, hanem bíbor, karmazsin...stb. És kezdődött, hogy mindenbe, mindig rajzolni kell, a füzeteket diszíteni, Majd belép a formarajz óra , ami önmagában egy érdekes dolog, főleg végigcsinálni . A festés órán is minőségi termékeket használnak , gyönyörű képek készülnek. 

Amíg a hagyományos iskolában "füzet-füzet " volt ( mármint, darab, darab), nem számított, hogyan néz ki, itt rettenetesen büszkék önmagunkra, a munkájukra. Nem utolsó sorban ez egy nem éppen eminens , nehezebben tanuló gyereknek IS és a többieknek borzasztó jó kifejezés mód.

A többi kézimunkás tevékenységet nem is említve.

Előzmény: muzsa (4829)