rizsa31 Creative Commons License 2012.11.30 0 0 4813

A végén még kiderül, hogy w sulia jár a gyerekem, csak nem tudok róla DD

A viccet félretéve: ha jól emlékszem, a G betű a majom farka, a C a cica stb volt. Az összes betűt valamilyen állatrajzon kezdték gyakorolni, utána tértek át a sima betűre másolására. Bár valószínűleg sokkal gyorsabban, mint egy W suliban.

     Én is megkérdeztem a rokon elsős kislányt, és mosolyogva mutatja:

-A r betűt így kell írni ... le, föl, aztán egy kis esőtartó ... :)

 

     Persze Vekerdy fölszisszenne, hogy -novemberben r betű?? Ebben igaza van, és a Waldorfnak ebben van a nagy előnye, hogy mindent játékosan, gyakorlatiasan, időthagyva tanít. Ezt az állami iskolában is meglehetne csinálni, végső soron rajtunk, a Társadalmon múlik, hogy mit várunk el a tanároktól, de ehhez idő kell, és sok-sok párbeszéd a tanerőkkel (akik alapjában véve nem ostobák, de azért ajánlatos lenne némi érzelmi-intelligenciamérés az állásra jelentkezőknél, bocs, ez személyes tapasztalat, mert emlékszem a tanító nénieimre ... ).

    Gratula a suliválasztásotokhoz!, tényleg jónak látszik, ahova jár a gyereked.

 

 A Mozaik kiadó tankönyvcsaládját kifejezetten szeretem. Az olvasókönyv az első 3 évben szép, színes, kedves. Nincsenek benne túl hosszú olvasmányok.

      Egyetértek: a színes, tartalmas, gyakorlatközeli oktatási eszközök az egyik fontos alappillére a tanulásnak! Ennek is van szerencsére hagyománya, már 100 éve is volt képekkel illusztrált gyerekkalendárium, képes abc-s könyv, pl. Móra Ferenctől a

Előzmény: Ammandina (4806)