zso70 Creative Commons License 2012.11.28 0 0 4802

sajnos, egyik gyerekem sem w suliban kezdett , így van szerencsém elég jól ismerni az olvasás-írás tanítás módszereit. Kettő még szerencsésnek is mondhatja magát, mert a létező legjobb, játékház tankönyvet használták és okozták talán ezzel a legkevesebb kárt . ( bár, ez így teljesen egyértelműen mágsem jelenthető ki - de, nem a topic témája .

ha jól olvasom a híreket, egységes nemzeti tankönyv család is lesz , ami tök alkalmatlan a részképességzavaros gyerekek normális olvasás-írás tanítására.

Ezzel szemben, érdekes módon w iskolában nincsenek diszes gyerekek..vjon miért ? csak az alaposság, a hosszú idő, amit egy-egy betű biztos elsajátítására hagynak ? vagy az, hogy az adott betűt több oldalról közelítik meg ? nem elég, hogy meséhez, szóhoz kötik , de lejárják, többször , nagy papíron rajzolják szabadon , levegőbe rajzolják....stb

Előzmény: rizsa31 (4801)