Mazsola0070 Creative Commons License 2012.10.04 0 0 8282

Hallani már erről egy ideje, kérdés, hogy mennyire mérték fel a nyomtatott sajtó piacot és a tényleges vásárlói igényeket.

 

A bulvárjellegű hetilapok piaca telített és fizetőképes kereslet hiányában folyamatosan csökken a már régóta bevezetett újságok eladható példányszáma is.

 

A hallgatottsági adatokból sem nagyon indulhatnak ki, arról is írtak már, hogy a különböző rádió és TV műsorok népszerűségét meglovagolni szándékozó nyomtatott sajtótermékek általában ideig-óráig húzzák, eleve nem ad ki pénzt egy újságra a műsort hallgatóknak csak egy kis hányada, aztán az "alapműsor" hiányában kifúj a dolog, mert az igazi rajongókon kívül egy idő után már nem veszi meg senki.

 

Kérdés, hogy kifejezetten csak a Bumeráng névre és Bochkor személyére alapozva mennyire tud ez az újság megélni a piacon.

Persze az is kérdés, hogy milyen színvonalú lesz, mert csak arra alapítva, hogy volt egyszer egy Bumeráng című rádióműsor nem fog tudni sokáig megálni az újság, csak ha színvonalas lesz, és olyanok is megveszik, akik a műsort soha nem hallgatták. 

   

Előzmény: Borosi (8279)