mikey l e d Creative Commons License 2012.04.24 0 0 55

Ez a típusmodósítási dolog igazából úgy működik ha az általad átépíteni kívánt jármű első lámpatestéből van gyári vagy gyárival egyező minőségű utángyártott de xenonra is tervezett lámpatest akkor talán elvben nemkell típusmódosítást kérni, persze az ilyen kérdésekben az NKH területileg ileltékes kirendeltségén tudsz bővebb felvilágosítást kérni. Azért írtam hogy xenonra is tervezett mert a tompított xenon de a távolsági halogén lehet, ennek az az oka hogy ha fénykürt használatára kerülne sor a halogén jobb megoldás mint a xenon, persze van gyárilag ahol nincs halogén izzó fénykürtre/távolságira. Az tény hogy a költségek nem éppen alacsonyak egy ilyen utólagos építésnél, mégha a lámpamosót használtan is szerzed be a szintvezérlőt nemtudsz bontva és a lámpatest is beszerzési forrás kérdése. a másik dolog hogy nembiztos megérné a változtatást a kocsi mert bár vonzó a xenon a jobb látás és a szemnek is jobb színhőmérséklet miatt sajnos a vetítési kép esetleges hiányossága sokat ronthat az élményen, gyári xenonlámpa és xenonlámpa közt is nagy különbségek vannak ezt úgy kell érteni hogy melyiknek mileyn a vetítési képe, egyértelműen a minnél homogénebb a jobb azaz nelegyen foltos, szélesen terítsen és az út szélét is megfelelően világítsa meg, legfőképp a gyalogosok miatt. Ha nem sajnálod a pénz és rászánnád magad azért alaposan tudakozódj az esetleges építés előtt. ÜDV

Előzmény: Tinija09 (53)