Törölt nick Creative Commons License 2011.12.26 0 0 515

"Na ezt, hogy a rendszerben bárhol elofordulhat a hiba nem tudom megemészteni. Kulomben az adott számot lehetelen folhívni. Én kettos átirányítást sejtek de talán ti meg tudjátok másképp is magyarázni."

 

Ha pre-paides vagy és a hívást a honos hálózatod hazaroute-ltatta, akkor onnan egy második hívás keretében már ő felel a végződtetési szakaszért..

 

A legegyszerűbb ezt úgy letesztelni, hogy megcsöngettetted magad Belgiumból egy másik számról és ha minden esetben ez a 29xx-s szám jelenik meg, akkor a hiba a te szolgáltatódnál van.. mielőtt lehallgatásra gondolnál v ilyesmi, valszeg az történik, hogy VOIP-n bemegy a hívás egy magyar telco céghez (a 29 talán a monortelhez tartozik) aki kiadja azt az MT felé.

Mivel a jelenlegi törvényi szabályozás szerint nem lehet "A" szám nélkül hívást továbbítani egymás között valszeg hívószámként betettek egy nemlétező, v rosszul beállított "A" számot. Nem érzek lehallgatás szagot a dologban, azt nem így csinálják..

 

 

 

 

Előzmény: Nick van dail (508)