Attila 74 Creative Commons License 2011.10.19 0 0 659

Üdv mindenkinek!Én éppen ma jártam Kecskeméten az Invitel ügyfélszolgálati irodájában,mivel elégedetlen voltam a szolgáltatás minőségével(2-3 perces állókép tv adásnál,naponta többször,internetnél 10-15x szakadt meg a kapcsolat 1 nap alatt)Kezemben a modemmel,és a két havi csekkel,mert mostanában 2 hónapot küldenek egyszerre.Közöltem a kedves ügyfélszolgálatos hölgyel,hogy szeretném a szerződést felbontani,mert nem vagyok megelégedve!Erre ő közölte velem,hogy nem bonthatom fel a velük kötött szerződésemet!!!Mikor kérdeztem hogy MIÉRT??azt nem tudta meg magyarázni nekem.De közölte hogy írjak egy kérvényt,adjam postára vagy vigyem be hozzájuk,ők majd iktatják stb.. és majd az Invitel megválaszolja hogy felbonthatom-e a szerződést vagy nem!!Akkor most hogy is van ez???Nekem mint ügyfélnek csak fizetni van jogom 10 csatornával kevesebbért meg akadozó internetért!De ha felakarom bontani a szerződésem,azt majd ők eldöntik,hogy megtehetem-e!Egyszerűen rám akarják kényszeríteni a szolgáltatást!Azért kézségesen tájékoztattak,hogy lehet nekem is 71 csatornám digitálisban mindössze 5990-Ft ért+a net 2990-Ft. Mikor most a tv+internet díjjam 6790-FtMás szolgáltatóval kötöttem most egy új szerződést ahol 76 csatorna +dupla olyan sebességű net 4900-ft!Az e havi számlám ki fizettem,és majd várom a szerelőket mert nem fizetés esetén 30 nap után kikötik,de ha belegebednek akkor is felbontják a szerződést:)Legfeljebb nem fizetés miatt.