mikey l e d Creative Commons License 2010.11.22 0 0 36

Kindi1  Az autógenerátor nem csinál váltakozó feszültséget az 1enfeszültségből.....kocsiban CSAKIS 1enfeszültség van.....ha van fogalmad az autóvillamosságról.....a xenon trafó 27000v feszt álítt elő kezdésnél amit csökkent 85v körülire....a bi-xenon izzók márkától függetlenül nem "felfűtik" az izzót hanem ívfényt hoz létre a trafó a 2 elektróda közt amit a csökkentett feszültség megtart....bár eredeti xenon szett gyárilag sem létezik bármennyire is állítják bármilyen szettről a jobbak amint pl: Siemens vezérlővel vannak szerelve....az olcsóbb "slim" trafós kivitelek nemfeltétlen jók csak"szépek".....ebben van tapasztalat!!!!  amúgy autós felhasználású led technikával foglalatoskodom.....nem készen vehető világítási dolgokról beszélek hanem 1edileg készített féklámpák-belsőfények 1éb dolgok....érdeklődés esetén képeket is tudok küldeni mellékelten 1 kép a sokat vitatott foncsoros lámpa és xenon keresztezésénél..mint lát6tó teljesen foltmentes a világítás bal oldalt térdmagasságig van a fénycsóva ami alacsonyabb mint a gyári szintek....jobb oldalt a fákon lát6tó fénykéve a gyalogosokat megvilágító fénykéve...a lámpatest gyárilag ilyen kiképzésű!!!!! 1etértek a xenont ellenzőkkel a xenon vakítása miatt de tény h.a gyári X5 BMW-Q7 AUDI olyan magasan van a xenon h.még szintezővel is vakít....amúgy sem ér semmit a szintező....az útólagos beépítésnél azért nem ártana figyelni a beállításra!!!! pláne ha "Ladába" rakják...az is hülyeség h.xenonnal megváltozik a fényszóró vetitésí képe...mivel a kisülés ugyanott jön létre mint az izzószál esetében nemváltoz6t a kép...ha mégis hibássan van berakva a xenon....abban is sokan tévednek h.csak PROJECTOROS lámpatesben lehet gyárilag xenon....kezdetben a Mercedes E osztályban, foncsoros lámpatestben volt xenon és manapság is Renault néhány tipusaban ahol mintázatlan a lámpabúra van gyári xenon kivitel....énis tapasztalom h.a sima izzós lámpák is vakít6tnak plnáne ha a motoros állító teljesen felvan tekerve közben némi teher van a csomagtartóban és a delikvens nem veszi észre h.vakít.....a hivatalos előírást mindneki ismeri de tény h.rossz a szabályozás....mivel amivel én nagyon nem értek 1et h....a szabály magasnyomású mosót ír elő.....a gond vele h.hivatalból az a gondolkodás h.esős időben az útólagos xenonnál a lámpatesten talál6tó vízcseppek megtörik a fény ezzel fénytörést előidézve,vakítás stb.....viszont ha a gyári magasnyomású mosóval lemosom a lámpát ugyan úgy cseppek maradnak a lámpán amivel megintcsak töri a fényt.....ha valaki azzal jönne de h.a menetszél lefújja a cseppeket akkor a mosó nélküli lámpa sem vakít6t.....ugyanezen okból....de ezen lehet vitázni....

Előzmény: Kindi1 (35)