Üdv , Egek Vándora ! Misi szólt : egy némi élet támadt ezen a fórumon ( tavaly februári hozzászólásom után állt egy évet ....) , de nem gondoltam , hogy ilyen hamar ismerősre bukkanok .
Az akkor említett Empolini Milano-t vágulis eladtam egy hónapja , így most a 3 kerekű géppark leapadt egyre : Piaggio ApeCar , lényegében a P2-es . Platós , fülkés , 2 személyes , autókormányos 3 pedálos , botváltós , irányváltós . Kétütemű 218 ccm-es benzinmotor , szivattyús olajozás , 10 lóerő , indítódinamó , 12 V , 10-es kerekek . Én 1993-ban hoztam olaszból és motorkerékpárként lett forgalomba helyezve , így most az éves (!) biztosítási díja B8-ban 1896 Ft . Sajnos már benne van a korban (1977) igy eléggé leromlott az állaga , és most évek óta műszaki nélkül áll . Pedig egy ilyen járgányt nem nagy ügy átvinni a vizsgán , de szeretném kicsit helyrepofozni -- 1994-től használom és az első években nem volt kocsim , ezzel jártam mindenhova , a Szekszárd-Zalaegerszeg távot több tucatszor megjártam vele . Mivel nagyon megyzerettem ragaszkodom hozzá . Komolyabb gondom az indítódinamóval volt , azt sikerült is megcsinálni , de a dugatyúval még most is nyűglődöm . Az eredeti gyári nagyon drága , az ilyen-olyan ugyángyártottak problémásak .
Úgy látom itt a fórumon az 50-esek ( legalábbis a gyárilag 50-esek ) vannak túlsúlyban , de ez érthető , mert míg segédmotorok akadnak kies hazánkban , addig a 218-as nagy gépek ritkák , mint a fehér hollók , elvétle látni ilyet . Amit látni azok többsége is rendszám nélkül éli sanyarú életét . Amit lentebb ajánlgat a tulaj az is vélelmezhetően ( mert nem írt róla ) afféle hobbi célra ajánlott , papírtalan példány .
Ha valakinek a 218 ccm-es Piaggio ApeCarral van kérdeznivelója az keressen , ha tudok segítek .