Plieur Creative Commons License 2010.08.29 0 0 6403
A hajó hivatalosan nincs naftalinban, a valóság...:)
A helyzet az hogy amint írtam az a ráfordítás és javítási idő az tájékoztató jellegű, ugyanis a hajónak szükséges egy alapos műszaki ellenőrzés, teljes aksi csere ( ezt 95 óta nem végezték el, így jelenleg csak dízel. nem d/e:)). Ha rászámítjuk az egyéb fedélzeti rendszerek korszerűsítését is ( a BIUS rendszertől kezdve), akkor szvsz inkább 1 év és az összeg duplája. Na meg még valami: az aksi csere a gyártó szerint 2,5 évenként esedékes, max 3). Ha a hajót modernizálják, megjavítják, akkor természetesen biztosítani kell a működtetéséhez szükséges anyagi fedezetet, ha nem akarják ugyanazt a pofára esést mint 95-96-ban. Ez a nagyjavítás sztori minden évben lezajlik -mármint az épp aktuális hadügyminiszter kijelentéseiben, minden évben megkérdezik a Haditengerészet Napján mi lesz a tengóval:)). Annyi biztos hogy német, lengyel, görög cégek már jelentkeztek régebben is a melóra. A kezelő állomány nagy része még megvan, tehát nem az a legfőbb gond.
Tehát minden évben vannak ígéretek, aztán a haditengerész lobbyt leelőzi a légierős/szárazföldi, ebben a sorrendben. Az USA meg éppen elég tapasztalattal rendelkezik a térségben hogy tudja hogyan -merre folynak ott a pénzek:)
Előzmény: United Snakes (6400)