Keresés

Részletes keresés

vplaca Creative Commons License 2023.12.28 0 0 12

Nekem is ajánlották. Mondjuk nekem eleve nem szimpatikus, hogy másról nem szólt az egész, minthogy a booking-nál mennyivel olcsóbb.

Aztán gondoltam nézek konkrétumot. Rovinjban általam ismert hotel 1627 euro lett volna a kinézett időszak, ha közvetlen a hotelnál foglalok, ugyanez, igen, pont ugyanez, még a szoba is, 1640euro+2bpo lett volna a fireflies-on keresztül. El is engedtem..

Mirboy Creative Commons License 2023.10.28 0 1 11

Nem rég csatlakoztam hozzájuk,engem leginkább az üzleti lehetőség fogott meg. Az,hogy nagyker árakon lehet utazni az csak cseresznye a tortán. Mint utazónak leginkább az a lehetőség tetszik, hogy vannak olyan szállás is, ahol csak a félpanzios ellátásért fizet az ember.

Pityu... Creative Commons License 2023.10.04 -1 0 10

Ez valami fizetett hirdetés lesz vagy kamu reklám mert ugyan ezt az üzenetet kaptam más felületen.Én elég sok panaszt hallottam erről az utazási cégről kb ugyan az mint sok mlm pár embernek sikere van a többi meg szívhat.

Előzmény: Gabriella7312 (9)
Gabriella7312 Creative Commons License 2023.10.02 -5 1 9

Ma készítettem egy összehasonlítást a Booking-on és a Fireflies oldalán. Ugyanarra a Hotelre, ugyanabban az időszakban, mindkettőnél 2 főre, 6 éjszakára, félpanziós ellátással. 145.600. Ft kedvezményt láttam a Fireflies javára. Azt gondolom, nem is kérdés, melyiket fogjuk választani. Jó pár network rendszerben megfordultam már, de ehhez foghatót még sehol sem láttam. Mind a szolgáltatások, mind üzleti modell terén. Vendégházat üzemeltetek, közel áll hozzám a turizmus. Óriási piaca van, annak ellenére, hogy az emberek tele vannak panasszal. Én látom a "másik oldalt". A jövőben nem csak hogy itt fogunk foglalni, de mint disztributor is dolgozom a vállalattal. A cég 1.5 éve megújult mind szolgáltatások, mind a vezetőség terén. Hatalmasra nőtte ki magát és folyamatosan fejlődik. Bátran utána lehet nézni, 5.1 millió Hotel adatbázisuk és 13 év működés van mögöttük. Nekem semmi kétségem afelől, hogy még sikeresebbre fogjuk vinni a céget. Aki pedig nem hisz benne, mindenkinek szíve joga. Sok sikert, jó egészséget kívánok mindenkinek!

Clint Fastfood Creative Commons License 2023.10.02 -1 7 8

Azta!

Az utolsó időszakban csakis olyanok szólnak hozzá a témához, akinek csak egyetlen egy hozzászólásuk van, soha, semmilyen más témában nem osztották meg a tapasztalataikat, csak  Firefliest fényezik :-))

Marianna369 Creative Commons License 2023.10.02 -3 1 7

5hónapja regisztráltam, nyáron utaztam is. Összehasonlítottam és kb. 35%-ot takarítottam meg. Most is több foglalásom van,mind jelentős kedvezménnyel. Persze találtam hasonló áron is, de tovább kerestem és találtam kedvezőbbet.Én maximálisan elégedett vagyok!

Engy89 Creative Commons License 2023.10.02 -4 1 6

Mind szolgáltatásban, mind üzletileg nagyon korrektek.

Semmi gond nem volt az utazásaim során. Családnak is náluk foglalok. Semmi negatív tapasztalatom nincs velük.

Üzletileg pedig figyelemreméltó módon működnek. Nagyon átgondolt és életszerű jutalékrendszer lett megvalósítva. Emellett a cég folyamatosan bővül a szolgáltatásokat tekintve és terjeszkedik nemzetközi szinten minden irányba ahol az emberek látnak és hallanak. :)

Zianabih Creative Commons License 2023.10.02 -4 1 5

Kedves kérdező!

Én kb. fél éve csatlakoztam a céghez, és nagyon jó döntés volt!! Azóta csak a Firefliesnál foglalok, (tegnap is itt foglaltam🙂). Rengeteget spóroltam már vele az utazásaimon, és nem csak én, hanem a családom és a barátaim is. És nem mellesleg többezer eurót kerestem már vele.

Végtelenül korrekt a cég, mindenkinek szívből ajánlom, aki szeret utazni, vagy sok pénzt keresni, esetleg mindkettő😉.

Giraya Creative Commons License 2023.09.30 -3 1 4

Másfél éve újult meg a cég mind tulajdonosi körben, mind szolgáltatásban! Brutál jó árak vannak! Mi Thessalonikibe kb 20% piaci ár alatt utaztunk. Az autóbérlés Amerikában fél áron volt ezen keresztül. Mindig is egy ilyen platformért imádkozott mindenki évekkel ezelőtt. Verhetetlenek lettek kínálatban is. Olaszországi 1 hetes All Inclusive nyaraláson több mint 1700 euroval foglaltunk náluk olcsóbban mintha a bookingon kattintottam volna le ugyan azt. Sok ismerősöm is itt oldja meg a nyaralásait, mindenki elégedett.

petroczi56 Creative Commons License 2022.03.09 -8 0 3

Mivel a kérdés régi, és a hozzászólás/ok sem éppen friss tapasztalatúak, gondoltam írok pár sort friss tapasztalásaimról. Bejártam a fél világot, öreg motorosként régen katalógusokból szép fotó alapján válogatva. Majd sok fiatal unszolására végül elkezdtem kacérkodni a saját foglalás gondolatával interneten keresztül. Így tudtak végül rábeszélni arra is, hogy próbáljam ki a Fireflies-t. Kezdetben nem igazán boldogultam, sok segítséget kellett kérnem attól aki csinálta a fiókomat, de pofozgatták az oldalt és mára egészen felhasználó barát lett. Megtalálom mindig amit keresek, már jó sokszor foglaltam egyedül is szállást. Mindig összehasonlítom, valóban olcsóbb e mint másik internetes foglaló oldalakon, hiszen nekem ezt ígérték. Néha hihetetlenül jó az ár, akkor mindig írok a szállásnak a foglalás után, hogy látják-e a foglalásom, nem szeretnék kellemetlen meglepetést nyaralás helyett. Én csomagot vettem olyan 4-500 forintért, már nem is emlékszem pontosan mennyi volt, eurós ár volt írva, de forintban fizettem.  A Vouchereim már elfogytak rég, de a kedvezményes kártyáimat még tudom használni, ha azok is elfogynak veszek újakat. Írtam füzetben mennyivel volt olcsóbb a szállásom, és a második úttal már annyit spóroltam, hogy jól jártam, de azóta utaztunk már többet. Volt hogy nem felelt meg a szoba, nem azt foglaltuk a fireflies oldalon mint amit adni akartak, de hát néma gyereknek anyja se érti a szavát, akkor felhívtuk az ügyfélszolgálatot amit mondtak hogy kell ilyenkor és nem kellett a recepcióssal hadakoznom, amúgy sem tanultam meg nyelveket, azt sem tudom mit mondtam volna. De megoldották, fél órát várakoztunk addig amíg kiderítették nekünk hogy hol a hiba. Olyan is volt, amikor nem sikerült a foglalás valamiért, de rögtön visszakaptam a pénzünket, nem kellett könyörögni érte. Szóval nekem jó tapasztalataim vannak, megéri keresni az oldalon és akkor sokkal olcsóbban lehet utazni mint ahol korábban foglaltuk a szállásainkat.

/ (perjel) Creative Commons License 2020.05.28 -3 0 2

Köszönöm, óvatos leszek. :-)

Oldskin Creative Commons License 2020.05.25 -6 2 1

Itt egy tapasztalat 3 évvel ezelőttről: http://turizmusonline.hu/belfold/cikk/kukkantson_be_a_fireflies_titokzatos_vilagaba

2017. 05. 08., 18:54

# Jó szálláshely seholföldön
Utazásunk a Fireflies portálon történt foglalással indult és kellően bizarr ahhoz, hogy beszámoljunk róla. Mivel igen sok pénzünk ragadt ebben a pénznyelő
rendszerben, kínunkban a tavaszi szünetben foglaltunk az oldalon szállást. Akinek csak a gondolat leghalványabb kezdeménye is átfutott a homlokán, hogy felkeresi a
portált, kérjük, ne tegye! Párhuzamosan ellenőriztük az árakat a Bookingon is. Természetesen fireflieséknál minden 20-40%-kal volt úgy drágább, hogy még reggeli sem
volt benne és csak 1 gyerekre lehetet szállást foglalni. Éljen a családbarát turisztikai megközelítés! Gyakorlatilag úgy kell mindig foglalni szállást, hogy nem tudjuk,
hogy lesz-e hely a 2. gyereknek, vagy azt milyen felárral kapjuk meg a helyszínen. „Kalandvágyó” emberek vagyunk, mit nekünk egy hiányzó ágy, nekivágtunk. (Ha nem
tesszük, még több pénzünk úszik el szépen Svájc felé…)
Kaland 1.0: A németországi fireflieses voucherre írt hotel és annak a címe nem is létezett. Több órás keresgélés után kiderült, hogy abban a városban sohasem volt
ilyen hotel, hanem 40 km-el arrébb van és már 1,5 éve eladták és már a neve is megváltozott. Gondolhatjátok milyen jó volt este 9-kor a gyerekekkel még utazni 1 órát,
mire megtaláltuk azt a szállót, amit kerestünk. Más név, más, város, más cím! Mindezt németül kommunikálva!
Kaland 2.0: Amikor megérkeztünk, akkor ugyan volt egy foglalásunk, de még kellet egy óra, amíg kiderítették, hogy milyen cég foglalta be ezt náluk, mert a Fireflies-al
ők nem voltak kapcsolatban. Itt szerepelt reggelink is a foglalásban, de azt meg nem akartak adni, ekkor már azonban nem voltunk türelmesek és felháborodásunkra mégis csak
kénytelenek voltak. Mivel a végén egészen jóban lettünk a helyi menedzserrel így megengedte azt is, hogy lefotózhassuk, hogy a Fireflies mennyiért foglalta le nekünk a
szállást. Ezt 344 euro összegért tette, vagyis neki ennyibe került, mi majdnem 200ezret fizettünk átszámítva a fireflies-os vouchereket + extra dollárokat is
beszámítva! Tehát iszonyatos lehúzás az egész, pedig az üzleti modell, amire hivatkoznak, akár szakmailag rendben is lenne, de mindent elrontatnak az iszonyatos
pénzéhséggel.
Kaland 3.0: Az osztrák foglalásunk is 100 ezerrel olcsóbb lett volna, ha időben le tudtuk volna foglalni a bookingon REGGELIVEL! Itt azonban ez már feláras kategória. A
Fireflies világban egy gyémánt voucher kb 80e Ft, egy napocska kb 7-8000 Ft, amit gyakorlatilag semmire nem tudunk felhasználni. Év végén lejár és van belőle 140 db! Ez a
Fireflies. A túlárazott, nehezen foglalható szálláshelyek portálja, ahol az ügyfél=fejőstehén.

bakibaby Creative Commons License 2020.05.25 -6 0 0

0 tapasztalatom van.

bb

Előzmény: / (perjel) (-)
/ (perjel) Creative Commons License 2020.05.25 -6 0 topiknyitó

Nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!