A tegnapi hiradóban bemondták, a pénzügyminiszter bejelentette, hogy visszavonja a MÁV BE működési engedélyét. Azt, amit megadni sem lett volna szabad nekik. Ezzel a pénzügyminiszter kvázi elismeri a felelősségét, csak épp a magyar gyakorlatnak megfelelően nem vonja le a szükséges konzekvenciákat.
No látod osztrák! Ez itthon Kádár alatt nem fordulhatott volna elő:) Igaz 1 biztosító volt csak és ugyan olyan huzavona kárrendezés volt, mint most a tíz biztosítónál:( Csak most még el is lophatja, állami támogatással, az önmegvalósítás címén:D Ugyanez lenne a maszek eü biztosítókkal is!
itthon vaygunk...200ezet ember fog sorban állni az új kötés miatt a nyaralási idény csúcsán:( melyik a legeslegeslegnagyobb biztosító amelyik tutira nem megy tönkre hogy oda kössek? (a paszf szóvivőjét meg- aki eléggé olyan mintha hazudozáson kapott kisgyerek lenne-, jó lenne ha vinné magával a MÁV). /addig meg jó lenne ha megmondanák hogy melyik a nem kókler cég tényleg/. megjegyzem az alakulása óta MÁV-os vagyok (igaz nem volt kár), de kellemes hely volt. honnan tudhatam volna hogy a főnök sikkaszt?
Ha a biztosítást valaki egyébb okokból késve vagy nem fizeti ki akkor milyen egyszerüen felmondják a szerződését ... és még bekerül a nem biztosított adatbázisba és kivadássza a jard.
Ha a biztosító nem teljesíti a szerdésben foglaltakat akkor is a "biztosított" szív ...
Ezaz így kell ezt csinálni ... hiszen benne van a nevében BIZTOSÍTÓ :O(
Mint naiv: miért van az, hogy egy olyan szerv, mely adófizetői pénzből kellene, hogy ellenőrizze az ilyen cégeket hagyja, hogy elsikkasszanak milliárdokat, s ilyen képtelen helyzet álljon elő?
Meglátásom szerint a tulajdonosnak nincs érvényes biztosítása, nem közlekedhet, mert az esetleges okozott kárt nincs ki megtérítse. Sürgős intézkedést igényel a dolog. A MÁV biztosító "védelmében"elmondodhatom, hogy megpróbáltak VALÓS kártörténetet prezentálni, Pár ismerős "javító" a tényleges kár többszörösét számolja a baleseteknél, nekem a H Astránál CASCOS káreseménynél, 2 db A oszlop sérülésnél, felszámolták az egész két oldal cseréjét, mikor csak, kettő ráhegesztett pálcával kihúzták a sérülést, a fényszóró csere pedig csak a műanyag borítás cseréjét jelentette. Ezzel szakértő szerint 300000 ft többletmunkát számoltak, amit nem csináltak meg, a hiányzó patentekről ne is beszéljel, OPEL márkakereskedés csinálta!