szerintem Uran minden hajszála más irányba nő, kizárt dolognak tartom, hogy neki ilyen elegáns sportfrizurát vágjanak. Vagy ez a szakrafészek, vagy semmi:-)
Na akkor a dolog érdemi része lezártnak tekinthető; az UCI jelenleg nem engedi az átigazolást. Majd talán augusztus elsejével, ami ugye egy esetleges Vuelta indulást jelenthet(ne). De akkor pedig minek kellene már Cavendishnek?
De ha jól értem, még futnsk egy-két kört, hogy hátha.
Nem véletlen, hogy én egy színészhez hasonlítottam annak idején. Sándor körül mindig olyan fantasztikus történetek tudnak kialakulni, hogy csoda. De tényleg:-)
Na most oda vitték a csapathoz, segítők nélkül. Ugye Bonnen-re nem számíthat, már nem is egy a stílusuk. Steegmans ... majd úgy felvezeti, hogy megnyeri. És ugye a pénz fialja a pénzt, tehát ha Cave nyer, akkor az minden célnak megfelel. Ha nem nyer, akkor balhézik, de az nem akkora reklémérték.
Mindenesetre, ha Ő új masinisztát akar, megkapja, ha elfogadja Petacchit, akkor vmit javult emberileg.
Esküszöm ki vagyok akadva ... harmadszor kellene ugyanazt bepötyögnöm....
Na akkor : szóval ha leigazolják akkor ahogyan Péter írtad, egész szezonra lenne értelme, ami nem lehetetlen.
AZért vannak érdekes dolgok; megszellőztetnek egy esetleges Eisel kivásárlást ( vagy jövőre leigazolást), rá 1-2 napra AleJet felmod a Lampre-nál(mondjuk egy esetleges Giro-ról való távolmaradás még meg is könnyíti mindezt), és elindul egy pletyka, hogy Cave elé kell (ene) masinisztinák, és de jó volna, ha ..... és ez egyre csak erősödik. Nem is beszélve arról, hogy TdF + Vuelta indulás is lehet még ebből, még ha nem is megy(mennek) végig a versenyeken, a szakaszgyőzelem legyen meg. És talán Sándorunk is állhat(na) a győzelemi dobogón, még egyszer.
AMúgy az okítás ráférne a Lampre sprintereire is, mert amit az Isztembuli befutón műveltek, jó eredmény a 6-7 egymás mögött, de nem úgy, hogy a mezőny két szél sprinterünk aztán lesz ami lesz.
Továbbra is határozottan zörgi a haraszt, hogy Petacchi az OP-QS versenyzője lesz és már a Giron is elindul, mint Cavendish masinisztája. Álítólag már teszteli a Specialized kerékpárokat.
Az ügyben több a kérdés, mint a válasz, vajon csak egy versenyre szól-e az alku vagy hosszabb távra?
Jóvá fogja-e hagyni az UCI a szerződést? (elvileg ilyet nem lehet, de ha elő van készítve fű alatt, akkor minden megoldható)
Kérdés, hogy miért?
Petacchi esetében egyértelmű: így ott lehet a Giron.
Az OP-QS szerintem nem sokat nyer. Igaz hogy ha főmasiniszta kell Cavnak, akkor Petacchi abszolút alkalmas a feladatra, de ennyi idő alatt aligha tudja gatyába rázni a vonatot. Ennek csak akkor van veleje, ha hosszabb távra szól a biznic, legalább az év végéig.
A legtöbbet a Specialized kerékpárgyár nyerné, mert biztos, hogy Ale-Jet lenne az egyik legtöbbet fotózott rider a Giron. És nagyon meglepne ha egy egy árva darab kép készülne, amin nincs ott a Speci logo.
Így a Lampre rosszulis járt, meg nem is.Ugye kapott volna pénz AleJet-ért, de nem kell a maradék hónapokra fizetést adnia.
Lefevre viszont jól járt(járna), mert nem kell(ett) plusz pénzt kiadnia. De pont a QST-hez kell mennie. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azt nem értem, ha Lefevrenek ha Manxman mellé kell egy túravezető, aki megkeresi helyette a megfelelő hátsókereket, akkor miért nem vásárolta ki egyszerűen Alessandrot a szerződéséből. Mire ez a visszavonulok, de mégsem cécó?
Most jön az, hogy de ; igaz minden szó, amit leírtál, és egyet is értek vele, de más az élet innentől. Nem akarok szentimentálisnak tűnni, de a kedv, ami egy kicsit csökkent. Igaz a Girot várom, mint kisgyerek a karácsonyt, de ott találni kell vkit/vkiket.
Jelöltek: Scarponi-alap, Pippo- alap, ha Malori indul -alap. Csapat Lampre.
Akkor a kicsik közül: Gatto; No1 új kedvenc lehet; jól sprintel, a kisebb pulikat bírja.Igen ám, de kis csapatban van. Ami nem probléma, mert lehet az Osztrák-körön :-) Csak nehogy a Sky, QST, Leoprd, Saxo , Lotto valamelyikéhez igazoljon,mert akkor leveszem róla a kezeimet.