Segítségeteket szeretném kérni, motor szereléssel kapcsban:
Mz ETz 250 (1987) van szó elektromos gyújtással, tirisztorral, a probléma az, hogy húzom neki 90ennel 5-10km en keresztül, és a folyamatos sebességnél, egyszer csak leáll, a gyújtás jelző piros lámpa meg pislog, utána várok 5-10 percet és és második berúgásra indul megint és ujra tudok vele menni, egy darabig... valószínűleg a hőmérséklet fontos szerepet játszik, mert tűző napon délután kettőkor hamarabb beüt a baj, mint hajnalban amikor még hűvösebb van. Talán valami túlmelegedhet?
Mit gondoltok mi lehet a baja, itthon a városban nemsokat tud mondani egyik szerelő sem :S
pár évvel ezelőtt kértem néhány tanácsot kinti munkával kapcsolatban, most is kérném a segítséged. Angliából hozok Mo.-ra autókat, motorokat és némelyiknél szükségem lenne egy V.I.C.-tesztre ami ha sikeres utána kaphatnék forgalmit újból a járműre. Kérdezném tudnál e ebben segíteni, esetleg reparálásban?! Üdv: wikingpeter
monnyuk én annak kb a közelében sem lennék amit az mz kupások mennek, szemre az utsó előtt helyre lennék jó kb:) Azeleje az nagyon komoly, az ideiek, és a tavaly-tavaly előttiek is.
""... In straight line acceleration, the RGV250 is faster than most other 250cc two stroke and four stroke motorcycles, including the RG250, TZR250, NSR250, Kr1, Kr1-S, FZR250, CBR250RR, ZX250R and CB250..."""
wazze! , es meg az ara is barati. :)
crossmotor mar nem jatszik... xarok a csontjaim. :S
Hát nagyon nem pöcsölés megy az mz kupában, csk az eleje másodpercekre van a középmezőnytől,viszont a középmezőnyben vagy 10 en 1 másodpercen belül vanak,ez az oka,meg hogy 1 km a pálya, ezért főleg a kanyarsebesség számít,az meg mzvel sem több mint simsonnal.
Az mz kupa elején mennek 47-48 körül,a középmezőny meg 50 fölött. de még egy pálda:
2 éve egyszerre volt azeuroringen ami pedig 2,7 kilométeres, Sebi Petike a spec 125 tel, utána jött Attisrace egy tuningolt nsr 250.nel,és CSAK UTÁNUK egy gsx-r 1000!
és tegnap is ez volt, ment elől Attisrace, utána két gikszer haccáz, és utánuk egy 400 as kawa. Namostugye a gikszer minima 30, de ingábbtöbb lóvel erősebb, mint az nsr.
Kis pályán, ahol kis kanyarok vannak, nem lehet kihasználni az erőtöbbletet,ott egy kisebb de gyengébb motor hatékonyabb.
Van egy haver, az egy alig alig tuningolt simsonnal 54 et tud kakucson (összehasonlításképpen, ezzel az 54-gyel beférne az mz kupa középmezőny végébe:)
Szóval haladósan megy a gyerek. Namost, ennek a figurának, van egy haverja, akinek gixer hacccáza van, és redesen roszabb időt megy a gixerrel mint 54,és "középig ér a rinyacsík" Namost a gixers pofa, megkérte a havert,hogy menjenek ki ma , és húzza egy kicsit a cimconnyal. Szerintem ez igen becsülendő hozzáálás.